Webáruházunk cookie-kat (sütiket) használ, hogy személyre szóló szolgáltatást nyújthasson látogatóink részére. OK
Termékek Menü
0
Ön itt jár: > >

GYIK

Hogyan vásároljak?

Helyezd a kosárba a megvásárolni kívánt terméket, majd a szükséges adataid, a fizetési mód és a szállítás megadása után már csak jóvá kell hagynod a rendelést.

Mennyibe kerül a szállítás?

5000 Ft felett, vagy személyes átvétel esetén ingyenes, 5000 Ft alatt 1000 Ft a szállítás költsége.

Mikor érkezik meg amit rendeltem?

2 munkanapon belül.

Milyen fizetési módok vannak?

Személyes átvétel esetén csak a webshopon keresztül, bankkártyával tudsz fizetni, ha a házhozszállítást választod, akkor szintén fizethetsz bankkártyával, vagy készpénzben a futárnak (utánvét).

Mit csináljak, ha nem jó méretet rendeltem?

Vidd be üzletünkbe, vagy jelezd nekünk az info@pigshoes.hu címen, írd meg a rendelési azonosító számot és, hogy mire szeretnéd cserélni. Futárral kiküldjük neked a csereterméket, ekkor add át neki az előzőleg megrendelt terméket. A szállítás költsége ebben az esetben téged terhel (1000 Ft).

Magyarországon kívül más országból is rendelhetek?

Rendelésre jelenleg csak Magyarország határain belül van lehetőség.

Nem tudom biztosan, hogy mikor tudom átvenni a csomagot. Mit tegyek?

Rendeld meg nyugodtan, ha személyesen veszed át a csomagot, akkor 15 napon belül bármikor jöhetsz érte.

Mennyi időn belül és hogyan tudom a megrendelt terméket visszavinni?

A visszaküldeni kívánt terméket/termékeket egyszerűen csak tedd bele az általunk küldött csomagolótasakba, majd zárd le a tetején található ragasztócsíkkal. Kérjük, hogy a cipősdobozra semmi esetben ne ragassz ragasztószalagot! Futárral kiküldjük neked a csereterméket, ekkor add át neki az előzőleg megrendelt terméket. A szállítás költsége ebben az esetben téged terhel (1000 Ft).

Ugyanazt találom a webshopon és az üzletben is?

Igen, a bolt készlete megegyezik a webshop készletével.

Nincsen a méretemben az a cipő, ami tetszik, tudtok rendelni belőle?

Nem, sajnos egyéni kéréseket nem tudunk teljesíteni, de amennyiben méretpótlás történik, azt a webshopon is rögtön látni fogod.

Utánvét esetén hogyan kapom vissza a pénzem, ha nem tartok igényt a termékre?

Küldd vissza nekünk a terméket, a számlával vagy a másolatával együtt egy kísérőlevéllel amiben leírod, hogy nem tartasz igényt a termékre és kéred a vételár visszafizetését, valamint írd le nekünk a bankszámlaszámod, amire visszautaljuk a pénzt.

Mi a teendő minőségi kifogás esetén?

Küldd vissza nekünk a terméket, a számlával vagy a másolatával együtt egy kísérőlevéllel amiben leírod, hogy mi a probléma a termékkel és kéred a vételár visszafizetését. Jóváhagyás esetén elkérjük a bankszámlaszámod e-mailben, amire 10 munkanapon belül visszautaljuk a pénzt.

Telefonon is tudok leadni rendelést?

Nem, sajnos erre nincs lehetőség.

Hol kapok választ egyéb kérdéseimre?

Elérhetőségeink bármelyikén érdeklődhetsz.

Cím: E-mail:
PIG SHOES info@pigshoes.hu
1061 Budapest, Andrássy út 37.  
  Nyitvatartás:
Telefon: Hétfő-csütörtök: 10:00 - 21:00
+36 70 422 9517 Péntek-szombat: 10:00 - 22:00
  Vasárnap: 10:00 - 20:00

 


 

Cím: E-mail:
PIG SHOES info@pigshoes.hu
1051 Budapest, Hercegprímás u. 2.  
  Nyitvatartás:
Telefon: Hétfő-csütörtök: 10:00 - 21:00
+36 70 883 9608 Péntek-szombat: 10:00 - 22:00
  Vasárnap: 10:00 - 20:00